Казахстан, г. Петропавловск, ул. Ярослава Гашека, 1/2

09:00 - 18:00

Казахстан, г. Петропавловск, ул. Ярослава Гашека строение 1/2 пн-пт 09:00 - 18:00

Вагон-термос изотермиялық модель 16-1807-04

2011 жылдың басында жобаны әзірлеушілер тез бұзылатын жүктердің темір жол тасымалы нарығындағы жағдайға талдау жүргізді және вагондарды энергиямен жабдықтаудың инновациялық жүйелерін әзірлеу бағытында, осы тасымалдарға арналған вагон модельдерін әзірлеу бағытында тәжірибелік-құрылымдық жұмыстардың жоғары болашағы туралы қорытынды жасады.

Техникалық сипаттамалары жақсартылған жаңа вагондарды жобалау бойынша тәжірибелік-құрылымдық жұмыстар мердігер ретінде "МВБМКБ" (Мәскеу вагон жасау басты мамандандырылған конструкторлық бюросы) ЖШҚ-ны тарта отырып жүргізілді. 

Вагонды автономды энергиямен жабдықтаудың жаңарту жүйелерін әзірлеу өз күштерімен және қосалқы мердігерлер ретінде Ресей зауыттарының құрылымдық бюроларын тарта отырып жүргізілді.

Бірлескен қызмет нәтижесінде перспективалы жаңаша шешімдер мен заманауи вагондар желісі құрылды, атап айтқанда: 

Сыртқы орта ауасының жоғары және төмен температураларының әсерінен қорғауды талап ететін, жарамдылық мерзімі 10 тәулікке дейін термиялық дайындалған (мұздатылған, салқындатылған немесе жылытылған) және биологиялық жылу бөлмейтін тез бұзылатын жүктерді, сондай-ақ тез бұзылмайтын азық-түлік және азық-түлік емес ыдыс-даналы жүктерді тасымалдауға арналған.

Вагон-термос минус 60 °С-тан плюс 50 °С-қа дейінгі температура ауқымында пайдалану сенімділігін қамтамасыз ете отырып, МЕМСТ 15150 1 орналастыру санаты үшін " ҚСК "( қоңыржай-суық климат)орындауында дайындалуы тиіс.

Ұқсастықтардан бәсекелестік артықшылықтар:

ТБЖ жүк базасы 

Тез бұзылатын жүктің (ТБЖ) жүк тасымалының орташа жылдық көлемі 86,0 млн.тонна шегінде ауытқиды. 

Орташа және алыс қашықтықтарға көліктің барлық түрлерімен ТБЖ тасымалдау құрылымы шамамен келесідей:

Теміржол көлігі компаниясы үшін мақсатты сегмент-бұл ТБЖ-ны алыс қашықтыққа тасымалдау және бәсекелестік сегментпен 1 500-ден 3 000 км-ге дейінгі қашықтыққа тасымалдау.

Ресей Федерациясының Көлік министрлігінің пікірінше, теміржол көлігі үшін ТБЖ тасымалының ықтимал көлемі құрайды:

Тез бұзылатын жүктерді тасымалдауға арналған вагондардың жалпы техникалық жай-күйі

ТБЖ тасымалдауға арналған вагондардың тозуы және қалдық ресурсы    

Тозудың орташа дәрежесі, %

Негізгі қорлар тобының атауы

"РТЖ" ААҚ-ның нормативтік құжаттарында белгіленген қызмет мерзімі, аймен

 

Көліктік құралдар

2 - 324

75,1%

Изотермиялық қозғалмалы құрам

2 - 312

83,5%

Изотермиялық Вагон

2 - 312

95,3%

Вагон - Термос

14 - 131

92,9%

Топтық Рефрижираторлы Қозғалмалы құрам

12 - 157

62,6%

Автономды Рефрижераторлы  Вагон

14 - 50

53,7%

Ілеспелі Автономды Рефрижераторлы Вагон

139 - 157

6,1%

БасқаТС

3 - 324

41,1%

Қызметтік-Дизельді Вагон

71 - 149

64,9%

Жабық Вагон

300

25%

Фитингтік Платформа

50 - 429

54%

Нарыққа ұсынылатын әзірлеушілердің жаңартылған өнімдері

Вагон-термос изотермиялық модель 16-1807-04

1.         Жүк көтеруі, тн

58,0

2.         Ыдыстың салмағы, тн

35,5

3.         Доңғалақ жұбынан рельстерге есептік жүктеме, кН( тс)

230,5 (23,5)

4.         Шанақ көлемі, м3

145

5.         Шанақтың ішікі жағының өлшемі, мм

 

- ұзындығы

18 400

- ені

2800

- бүйір қабырғасы бойынша биіктік

2540

- төсеуден шатырға дейінгі биіктік

2970

6.         Еден ауданы, м2

50,6

7.         Жарықтағы есік тесігінің өлшемі, мм

2 850х2 110

8.         Есіктер саны

2

9.         Құрылымдық жылдамдық  м/с (км/ч)

33,3 (120)

10.     Автотіркеу біліктері бойынша вагонның ұзындығы ,мм

19840

11.     Ауқым

1-ВМ

12.     Автотіркеу түркі

СА-3

13.     Рельс басының деңгейінен автотіркеу осінің биіктігі, мм

1060

14.     Жылу берудің жалпы  коэффициенті, Вт/(м2К)

0,25

Сыртқы орта ауасының жоғары және төмен температураларының әсерінен қорғауды талап ететін, жарамдылық мерзімі 10 тәулікке дейін термиялық дайындалған (мұздатылған, салқындатылған немесе жылытылған) және биологиялық жылу бөлмейтін тез бұзылатын жүктерді, сондай-ақ тез бұзылмайтын азық-түлік және азық-түлік емес ыдыс-даналы жүктерді тасымалдауға арналған.

Вагон-термос минус 60 °С-тан плюс 50 °С-қа дейінгі температура диапазонында пайдалану сенімділігін қамтамасыз ете отырып, МЕМСТ 15150 орналастыру санаты үшін "ҚСК" (қоңыржай-суық климат) орындауында дайындалуы тиіс.

Ұқсастықтардан бәсекелестік артықшылықтар:

- Ұқсас вагондарда 3-6 тәулікке қарсы температуралық режимді сақтай отырып, жүкті жеткізу мерзімі 10 тәулікке дейін.

- Вагондар температураны бақылау датчиктерімен және GPRS-навигация жүйесімен жабдықталған, бұл "нақты уақыт" режимінде жүк тиеу кезіндегі температуралық режимді, сондай-ақ жүк қозғалысы кезіндегі температуралық режимді бақылауға мүмкіндік береді. Температура режимі туралы деректер жүк иесіне телефонға немесе диспетчердің компьютеріне SMS түрінде келеді.

- Вагонның жылу оқшаулағышы желіде пайдаланылатын қолданыстағы изотермиялық және рефрижераторлық парктегі вагондардың 0,40-0,50 Вт/(м2*К) қарсы 0,25 Вт/(м2*К) артық емес жылу беру коэффициентіне ие.

- Оператордың тапсырысы бойынша вагондар "бинарлық" мұз өндіретін алмалы-салмалы генераторлармен жабдықталуы мүмкін, жеделдетілген Рефрижераторлық поездар құрамында осындай жабдығы бар вагондарды пайдалану жүк тасымалдаудың өзіндік құнының едәуір төмен болуы негізінде авиатасымалдаушылардан "премиум класты" теңіз өнімдерін тасымалдау көлемін алуға мүмкіндік береді.

-Вагонды пайдаланудың нормативтік мерзімі – 25 жыл.

Сертификаттауды аяқтау: 2019 жылдың тамыз айы

Шығару көлемі (есептік) тамыз – желтоқсан 2019 жыл бір айда 60 вагон

Шығару көлемі (есептік) 2020 – 2025 жыл ≥ айына 200 вагон

 

Презентацияны жүктеу

Оставьте номер телефона и мы свяжемся с Вами в ближайшее время!

    ҚОҢЫРАУҒА ТАПСЫРЫС БЕРУ